ASZF
Kérünk, hogy vásárlás előtt figyelmesen olvasd el a vásárlási feltételeinket, és kizárólag
abban az esetben vedd igénybe szolgáltatásainkat, ha annak minden pontjával
egyetértesz és kötelező érvényűnek tekinted magadra nézve! A szerződés nem kerül
iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, későbbiekben nem
kereshető vissza, magatartási kódexre nem utal.
Szolgáltató adatai:
A szolgáltató neve: Temperatúra 2000 Épületgépészeti és Szolgáltató Kft.
A szolgáltató székhelye : 8200 Veszprém Szarvas u. 14.
A szolgáltató elérhetősége, az igénybe vevőkkel való kapcsolattartásra szolgáló,
rendszeresen használt elektronikus levelezési címe: iroda@temperatura.hu
Adószáma: 13692926-2-19
Regisztráció:
Az oldalon regisztráció nélkül is tudsz vásárolni. A szállításhoz és a vásárlást érintő
kapcsolattartáshoz azonban szükségünk van a következő adataidra: név, szállítási cím,
(számlázási cím), telefonszám, email cím. Az adatok megadásakor lehetőséged van
egyúttal regisztrálni is. Ha regisztrálsz, akkor legközelebb még gyorsabban tudsz majd
vásárolni, megnézheted korábbi vásárlásod részleteit és figyelemmel követheted
aktuális rendelésed állapotát.
A termék kiválasztása:
A megvásárolni kívánt termékeket a “Kosárba teszem” gombra kattintva adhatod a
bevásárlólistádhoz. Ez még nem jelent vásárlási kötelezettséget vagy a rendelés
automatikus rögzítését, továbbítását. Ezt követően az oldal jobb felső sarkában található
“Kosaram” linkre kattintva tekintheted meg a kiválasztott termékeket, és véglegesítheted
a vásárlást. A kosárba helyezett termékeket ugyanitt el is tudod távolítani,
megtekintheted a számla végösszegét és a szállítási költséget. Itt még leellenőrizheted
rendelésed helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, amelyeket
igény szerint akár tovább módosíthatsz, javíthatsz is.
Árak:
Áraink a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyeket a webáruházban a
termékek mellett találnak. Az árak bruttó árak, azonban ezek az árak nem tartalmazzák
a szállítási költséget. A szállítási költség a pénztár folyamat során a megrendelés
véglegesítése előtt, valamint a Fizetési és szállítási tájékoztatóban is megtalálható.
Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az
áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve
módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még
egyszer megerősítheti a megrendelést vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél
elálljon a szerződéstől.
A rendelés elküldése
Ha megfelelőnek tartod a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét, leellenőrizted a
végösszeget, és úgy döntöttél, hogy meg szeretnéd vásárolni őket, akkor egyszerűen
kattints a “Tovább a pénztárhoz” gombra! Ezután lehetőséged van kiválasztani, hogy
már regisztrált vásárlóként szeretnél-e belépni, új vásárlóként regisztrálsz, vagy
regisztráció nélkül vásárolsz.Ha korábban már vásároltál nálunk, úgy egyszerűen csak add meg a korábbi
regisztráció során megadott e-mail címedet és jelszavadat! Ha új vásárlóként szeretnél
regisztrálni, akkor add meg a vásárláshoz szükséges adataidat, amelyeket a rendszer
eltárol, és a legközelebbi vásárlás alkalmával már csak be kell jelentkezned.
Regisztráció nélküli vásárlás esetén pedig add meg neved, értesítési e-mail címedet,
telefonszámodat és a számlázási, szállítási címedet!
A következő lépésben a webshop automatikusan megmutatja, mennyibe is kerül az
általad Kosárba rakott termékek postai szállítása. Jelenleg webáruházunkban csak
utalásos fizetésre van lehetőség, az ezekhez szükséges adatok mind a weboldalon,
mind a rendelés után kapott értesítő e-mailben is megtalálhatóak.
Ha egyetértesz a megrendelés tartalmával, és elfogadtad a “Elolvastam és elfogadom
a felhasználási és rendelési feltételeket” akkor a megrendelés elküldéséhez kattints
a „Megrendelés elküldése” gombra! Az adatbeviteli hibák javítására a „Megrendelés
elküldése” gomb megnyomása előtt van lehetőséged. Amennyiben rendelésed
véglegesítetted, és a megadott adatokban utólag mégis hibát fedeztél fel, akkor a lehető
legrövidebb időn belül kezdeményezd a rendelés törlését! A hibás rendelés törlését a
rendelésben megadott e-mail címről küldött levéllel jelezheted. Ezt követően a helyes
adatokat tartalmazó rendelés újra feladható.
Fenntartjuk a jogot a már rögzített megrendelések visszautasítására részben vagy teljes
egészében. Erre viszont kizárólag a vásárlóval történő egyeztetést követően kerülhet
sor. A termék vételárának előre történő kiegyenlítése esetén az összeg visszautalásra
kerül a vásárló részére.
A rendelések feldolgozása
A megrendelések feldolgozása munkanapokon 9 és 17 óra között történik. A
megrendelés feldolgozásaként megjelölt időponton kívül is van lehetőség rendelés
feladására. Amennyiben a vásárló rendelése a munkaidőn túl érkezik, akkor az a
következő munkanapon kerül feldolgozásra.
Visszaigazolás:
Minden rendelésről e-mailes visszajelzést küldünk. Ez azt jelenti, hogy a rendelés
feladását követően egy automatikus e-mailt kapsz a rendelés beérkezéséről.
Amennyiben a megrendelés elküldését követően nem kapsz az általad megadott e-mail
címre visszaigazolást, javasoljuk, ellenőrizd a levélszemét / spam mappát a levelező
rendszeredben! Ha itt sem találod a visszaigazoló e-mailünket, akkor kérünk, vedd fel
velünk a kapcsolatot a megadott elérhetőségeinken! Jó, ha tudod, hogy a hatályos
jogszabályok szerint amennyiben a visszaigazoló e-mailünk nem érkezik meg 48 órán
belül, akkor mentesülsz az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól.
A rendelés teljesítésének megkezdéséig lehetőséged van a rendelésed visszavonására
elektronikus úton. A rendelés teljesítésének megkezdésekor e-mailes értesítést kapsz a
rendelés feldolgozásának tényéről, ezután már csak írásos formában,
a iroda@temperatura.hu e-mail címre küldött levélen keresztül van tudod rendelésedet
visszavonni vagy a megrendelésedet utólag módosítani.
Fizetési feltételek:
Áruházunkban jelenleg banki átutalásos, vagy utánvételes
fizetésre van lehetőség.
Számlázás:
Valamennyi vásárlás esetében e-számlát állítunk ki vásárlóink részére, melynek tényét a
rendelés elküldésével a vásárló elfogadja. Amennyiben mégis papír alapú számlát
igényelnél vásárlásodról, kérjük, megjegyzésként tüntesd fel a rendelés elküldésekor.
Szállítás:
A küldeményeket a FoxPost futárszolgálattal szállítjuk házhoz vagy csomagpontra. A
szállítási feltételekről bővebben (LINK) Fizetés és Szállítási feltelek
olvashatsz.
A szállítástól elállás:
Ha a webáruház a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a
szerződésben meghatározott áru nem áll rendelkezésére, illetve a megrendelt
szolgáltatást nem áll módjában nyújtani, köteles erről a megrendelőt tájékoztatni. A
webáruház nem köt szerződést kiskorúakkal. A megrendelő a kereskedelmi feltételek
elfogadásával nyilatkozik arról, hogy nagykorú.
A termék visszaküldése:
A terméket csak eredeti állapotában és csomagolásában, hiánytalan mennyiségi,
minőségi állapotában vesszük vissza.
Elállási jog:
Az elállás feltételeit a távollévők között kötött szerződésről szóló, 45/2014. (II. 26.)
számú kormányrendelet szabályozza. A törvény szerint az elállási jog a termék
kézhezvételének napjától él. A vásárló az áru átvételét követő 14
Ha szeretnél élni az elállási/felmondási jogoddal, elállási/felmondási szándékodat
tartalmazó egyértelmű nyilatkozatodat köteles vagy eljuttatni (postán vagy elektronikus
úton küldött levél útján) az alábbi elérhetőségre:
cím: 8200 Veszprém Szarvas u. 14.
e-mail: iroda@temperatura.hu
A fogyasztót terheli annak bizonyítása, hogy a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 20. §-
ban meghatározott elállási és felmondási jogot a rendeletben foglaltakkal összhangban
gyakorolta.
Ha elállsz a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb az elállási nyilatkozat
kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatérítjük az általad teljesített valamennyi
ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási költséget is (kivéve azokat a többletköltségeket,
amelyek amiatt merültek fel, hogy az általunk felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási
módtól eltérő fuvarozási módot választottál). A visszafizetés a vásárló beleegyezése
esetén banki átutalással történik. Amennyiben erre nem kapunk felhatalmazást, akkor a
visszafizetés az általad igénybe vett fizetési móddal azonos módon történik. A fizetési
mód alkalmazásából kifolyólag Téged semmilyen többletköltség nem terhel. A
visszatérítést mindaddig visszatarthatjuk, amíg vissza nem kaptuk a terméket, vagy nem
igazoltad, hogy azt visszaküldted: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe
venni.
Köteles vagy számunkra a terméket indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb
elállási nyilatkozatod közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni vagy átadni. A
határidő betartottnak minősül, ha a 14 napos határidő letelte előtt elküldöd a terméket. A
termék visszaküldésének közvetlen költsége Téged terhel. Te kizárólag akkor vagy
felelősségre vonható a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a
termékjellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges
használatot meghaladó használat miatt következett be. Az elállási jog nem
gyakorolható, ha nincs meg a termék összes tartozéka.
Amennyiben a termékről felbontás során a kézbesítést végző személy (futár)
jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően
keletkezett, a termék visszavételét, az értékesítés törlését azonnal biztosítjuk. Bármilyen
nemű sérülést, tartalomhiányt a küldemény kézbesítése során az átadó-átvevő közötti
tényállási jegyzőkönyvnek kell tartalmaznia! Utólagos tartalomhiányért, esetleg
sérülésért felelősséget vállalni nem tudunk!
Fogyasztói panasz, békéltetési testülethez való fordulás
Online jogi vitarendezési platform: LINK
Tájékoztatunk, hogy velünk szemben fogyasztói panasszal élhetsz. Amennyiben a
fogyasztói panaszodat elutasítjuk, úgy jogosult vagy a lakóhelyed vagy tartózkodási
helyed szerint illetékes Békéltető Testülethez is fordulni: a békéltető testületi eljárás
megindításának feltétele, hogy a fogyasztó az érintett vállalkozással közvetlenül
megkísérelje a vitás ügy rendezését. Az eljárásra – a fogyasztó erre irányuló kérelme
alapján – az illetékes testület helyett a fogyasztó kérelmében megjelölt békéltető testület
illetékes.
A békéltető testület hatáskörébe tartozik a fogyasztói jogvita bírósági eljáráson kívüli
rendezése. A békéltető testület feladata, hogy megkísérelje a fogyasztói jogvita
rendezése céljából egyezség létrehozását a felek között, ennek eredménytelensége
esetén az ügyben döntést hoz a fogyasztói jogok egyszerű, gyors, hatékony és
költségkímélő érvényesítésének biztosítása érdekében. A békéltető testület a fogyasztó
vagy a vállalkozás kérésére tanácsot ad a fogyasztót megillető jogokkal és a fogyasztót
terhelő kötelezettségekkel kapcsolatban.
A békéltető testület eljárása a fogyasztó kérelmére indul. A kérelmet a békéltető testület
elnökéhez kell írásban benyújtani: az írásbeliség követelményének levél, távirat,
távgépíró vagy telefax útján, továbbá bármely egyéb olyan eszközzel is eleget lehet
tenni, amely a címzett számára lehetővé teszi a neki címzett adatoknak az adat céljának
megfelelő ideig történő tartós tárolását, és a tárolt adatok változatlan formában és
tartalommal történő megjelenítését.
A kérelemnek tartalmaznia kell
- a) a fogyasztó nevét, lakóhelyét vagy tartózkodási helyét,
- b) a fogyasztói jogvitával érintett vállalkozás nevét, székhelyét vagy érintett
telephelyét,
- c) ha a fogyasztó az illetékességet az illetékes békéltető testület helyett kérelmezett
testület megjelölését,
- d) a fogyasztó álláspontjának rövid leírását, az azt alátámasztó tényeket és azok
bizonyítékait,
- e) a fogyasztó nyilatkozatát arról, hogy a fogyasztó az érintett vállalkozással
közvetlenül megkísérelte a vitás ügy rendezését
f)a fogyasztó nyilatkozatát arra nézve, hogy az ügyben más békéltető testület eljárását
nem kezdeményezte, közvetítői eljárás nem indult, keresetlevél beadására, illetve
fizetési meghagyás kibocsátása iránti kérelem előterjesztésére nem került sor,
- g) a testület döntésére irányuló indítványt,
- h) a fogyasztó aláírását.
A kérelemhez csatolni kell azt az okiratot, illetve annak másolatát (kivonatát), amelynek
tartalmára a fogyasztó bizonyítékként hivatkozik, így különösen a vállalkozás írásbeli
nyilatkozatát a panasz elutasításáról, ennek hiányában a fogyasztó rendelkezésére álló
egyéb írásos bizonyítékot az előírt egyeztetés megkísérléséről.
Ha a fogyasztó meghatalmazott útján jár el, a kérelemhez csatolni kell a
meghatalmazást.
A Békéltető Testületekről bővebb információ itt érhető el: http://www.bekeltetes.hu
A területileg illetékes Békéltető Testületekről bővebb információ itt érhető
el: http://www.bekeltetes.hu/index.php?id=testuletek
Az egyes területileg illetékes Békéltető Testületek elérhetőségei:
Baranya Megyei Békéltető Testület
Cím: 7625 Pécs, Majorossy I. u. 36.
Telefonszám: 06-72-507-154
Fax: 06-72-507-152
E-mail: abeck@pbkik.hu; mbonyar@pbkik.hu
Bács-Kiskun Megyei Békéltető Testület
Cím: 6000 Kecskemét, árpád krt. 4.
Telefonszám:06-76-501-500; 06-76-501-525, 06-76-501-523
Fax: 06-76-501-538
E-mail: bekeltetes@bacsbekeltetes.hu; mariann.matyus@bkmkik.hu
Honlap: www.bacsbekeltetes.hu
Békés Megyei Békéltető Testület
Cím: 5600 Békéscsaba, Penza ltp. 5.
Telefonszám: 06-66-324-976
Fax: 06-66-324-976
E-mail: eva.toth@bmkik.hu
Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Békéltető Testület
Cím: 3525 Miskolc, Szentpáli u. 1.
Telefonszám:06-46-501-091;06-46-501-870
Fax: 06-46-501-099
E-mail: kalna.zsuzsa@bokik.hu
Budapesti Békéltető Testület
Cím: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310.
Telefonszám: 06-1-488-2131
Fax: 06-1-488-2186
E-mail: bekelteto.testulet@bkik.hu
Csongrád Megyei Békéltető Testület
Cím: 6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12.
Telefonszám: 06-62-554-250/118
Fax: 06-62-426-149
E-mail: bekelteto.testulet@csmkik.hu
Fejér Megyei Békéltető Testület
Cím: 8000 Székesfehérvár, Hosszúsétatér 4-6.
Telefonszám:06-22-510-310
Fax: 06-22-510-312
E-mail: fmkik@fmkik.hu
Győr-Moson-Sopron Megyei Békéltető Testület
Cím: 9021 Győr, Szent István út 10/a.
Telefonszám: 06-96-520-217
Fax: 06-96-520-218
E-mail: bekeltetotestulet@gymskik.hu
Hajdú-Bihar Megyei Békéltető Testület
Cím: 4025 Debrecen, Vörösmarty u. 13-15.
Telefonszám: 06-52-500-710
Fax: 06-52-500-720
E-mail: korosi.vanda@hbkik.hu
Heves Megyei Békéltető Testület
Cím: 3300 Eger, Faiskola út 15.
Telefonszám: 06-36-429-612
Fax: 06-36-323-615
E-mail: hkik@hkik.hu
Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Békéltető Testület
Cím: 5000 Szolnok, Verseghy park 8. III. emelet 305-306.
Telefonszám: 06-56-510-621, 06-20-373-2570
Fax: 06-56-510-628
E-mail: bekeltetotestulet@jnszmkik.hu
Komárom-Esztergom Megyei Békéltető Testület
Cím: 2800 Tatabánya, Fő tér 36.
Telefonszám: 06-34-513-027
Fax: 06-34-316-259
E-mail: szilvi@kemkik.hu
Nógrád Megyei Békéltető Testület
Cím: 3100 Salgótarján, Alkotmány út 9/A.
Telefonszám: 06-32-520-860
Fax: 06-32-520-862
E-mail: nkik@nkik.hu
Pest Megyei Békéltető Testület
Cím: 1055 Budapest, Kossuth Lajos tér 6-8. III. emelet 331.
Telefonszám: 06-1-269-0703
Fax: 06-1-474-7921
E-mail: pmbekelteto@pmkik.hu
Somogy Megyei Békéltető Testület
Cím: 7400 Kaposvár, Anna u.6.
Telefonszám: 06-82-501-026
Fax: 06-82-501-046
E-mail: skik@skik.hu
Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Békéltető Testület
Cím: 4400 Nyíregyháza, Széchenyi u. 2.
Telefonszám: 06-42-311-544
Fax: 06-42-311-750
E-mail: bekelteto@szabkam.hu
Tolna Megyei Békéltető Testület
Cím: 7100 Szekszárd, Arany J. u. 23-25. III. emelet
Telefonszám: 06-74-411-661
Fax: 06-74-411-456
E-mail: kamara@tmkik.hu
Vas Megyei Békéltető Testület
Cím: 9700 Szombathely, Honvéd tér 2.
Telefonszám: 06-94-312-356
Fax: 06-94-316-936
E-mail: vmkik@vmkik.hu
Veszprém Megyei Békéltető Testület
Cím: 8200 Veszprém, Radnóti tér 1. földszint 116.
Telefonszám: 06-88-429-008
Fax: 06-88-412-150
E-mail: bekelteto@veszpremikamara.hu
Zala Megyei Békéltető Testület
Cím: 8900 Zalaegerszeg, Petőfi u. 24.
Telefonszám: 06-92-550-513
Fax: 06-92-550-525
E-mail: zmbekelteto@zmkik.hu
Szavatosság:
Termékeinket a Magyarországon érvényben lévő szavatosságra vonatkozó
jogszabályoknak megfelelően forgalmazzuk, amiben a Polgári Törvénykönyv 2013. évi
- törvény XXIV. fejezete (Hibás teljesítés), valamint az azt kiegészítő 19/2014. (IV. 29.)
NGM rendelet (a fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés keretében eladott dolgokra
vonatkozó szavatossági és jótállási igények intézésének eljárási szabályairól) az
iránymutató.
Tulajdonjogi kikötés:
A leszállított áru a vételár teljes kifizetéséig a szállító tulajdonában marad. A téves, nem
elfogadott rendelések során a terméket az „új” tulajdonos nevén készletbe vételezzük,
és az újabb, sikeres értékesítést követően az új tulajdonosának kerül kifizetésre az
ellenérték.
Egyéb rendelkezések, információk:
A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a polgári
törvénykönyv, 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet, és az elektronikus kereskedelmi
szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes
kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. tv. rendelkezései az irányadók. A webáruház
oldalainak böngészésével, továbbá megrendelésének rögzítésével elfogadod
a www.temperatura.hu általános szerződési feltételeit